Met meer dan 1000 medewerkers biedt GZA Zorg en Wonen op 10 woonzorgcampussen professionele zorg- en dienstverlening op maat. Ter ondersteuning van onze algemene directie en management zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot.

Op basis van een breed en bijzonder gevarieerd takenpakket, verleen je administratieve, organisatorische , logistieke en praktische ondersteuning aan directie en management zoals o.a.:

  • Beheert de post, de documentatie en de archieven van de directie en management;

  • Beheert de agenda, volgt de afspraken op;

  • Zorgt voor de organisatie van de interne en externe vergaderingen;

  • Maakt de verslagen van de vergaderingen die een technisch karakter kunnen hebben;

  • Zorgt voor de administratieve voorbereiding van offertes, bestellingen en vergaderingen.

  • Werkt handleidingen en procedures uit;

  • Kan bondige nota’s opstellen.

Daarnaast sta je in voor de zelfstandige voorbereiding en opvolging van de jouw toegewezen dossiers en projecten, o.m.:

  • Gegevens verzamelen en verwerken;

  • Uitnodiging met agenda en werkdocumenten voorbereiden en verzenden;

  • Opvolging (inhoudelijke) werkafspraken cf. verslaggeving

Aanbod

  • Een deeltijds contract (80%) van onbepaalde duur met een glijdend uurrooster en diverse personeelsvoordelen.

  • 4 extra CAO dagen + 4 GZA dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen (bij voltijds contract)

  • vergoeding voor vervoerskosten zowel voor de fiets, te voet en auto, NMBS volledig terugbetaald en de lijn gedeeltelijk.

  • Hospitalisatieverzekering voor de werknemer na 6 maanden dienst en aan voordeeltarief voor zijn/haar familie.

Profiel

» Professioneel (gerichte) bachelor (PBA)
» Studiegebied Handelswetenschappen en bedrijfskunde
» Office management

  • Je behaalde een bachelorsdiploma office management of gelijkwaardig door ervaring.

  • Je werkt autonoom en neemt initiatief

  • Je bent flexibel en sociaal vaardig

  • Je stelt prioriteiten en denkt probleemoplossend

  • Je bent discreet

  • Je hebt een uitstekende kennis – zowel mondeling als schriftelijk – van het Nederlands.

  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren

  • Telefonische oproepen en bezoekers filteren

  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren

  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)

  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren

  • Professionele informatie en reglementering bijwerken

  • Documenten archiveren en klasseren

  • Leervermogen hebben

  • Plannen (= ordenen)

  • Creatief denken (Inventiviteit)

  • Contactvaardig zijn

  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)

  • Klantgerichtheid

  • Zelfstandig werken

  • Omgaan met stress

  • Zin voor nauwkeurigheid hebben

  • Samenwerken als hecht team

  • Resultaatgerichtheid

  • Regels en afspraken nakomen